Eventjes een update voor de nieuwsgierigen. Nijsje zijn controle was goed gisteren! Zijn longfoto was bijna helemaal klaar. De medicatie en behandeling zijn stopgezet en de rest mag hij nu op zijn eentje doen. Ik ben zoooooooooo opgelucht. Neen, zoooooooooo is een understatement. Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo opgelucht. Ik ben zo blij dat hij zich elke dag beter en beter voelt. Ook meegenomen is dat mijn alarm dus niet meer elke 2 a 3 uur hoef te zetten omdat ik bang ben dat hij niet voldoende lucht krijgt. Ik heb vannacht voor het eerst in weken doorgeslapen. Heerlijk.

Ik heb Luce maar meegenomen op controle omdat ze klaagt van pijn sinds een valpartij vorige week. In het ziekenhuis binnen gaan op zoek naar een goede longfoto en buitenkomen met een slechte sleutelbeenfoto, daarvoor moet je met Van Gestels op stap gaan. Gelukkig is het een mooie breuk en zal ze uit zichzelf genezen. Ik ben dus met een gerust hart naar huis gegaan.

IMG_2214

Ik heb een erg rustige winter gehad met mijn kinderen, dus ik mag niet klagen. Maar het laat het toch even gezegd zijn: laat de lente maar komen. Wij zijn er klaar voor!

IMG_2649-3.JPG

