Oh my gawd. Nog eventjes en volgens mij is dat dan wat jij zal gaan zeggen als je verbaasd bent, of verontwaardigd. Want de ohnee en ohhip-fase zijn we officieel voorbij. Kleuter af. Ik kan het nog niet helemaal vatten. Je gaat met je ogen rollen als je dit leest over 10 jaar, maar kwam jij niet nét uit mijn buik? Is het niet maar sinds vanmorgen geleden dat ze je voor het eerst op mijn buik legden en ik het enige was dat belangrijk was in je leven?

Kleuter af. Oh my gawd.

Mijn lieve Lie’ke. Ik ben zo fier op jou. Zo fier op je mooie glimlach en het plezier dat je hebt in het leven. Ik ben fier op het plekje dat je je toe-eigent in het hart van elkeen dat je ontmoet. Ik ben fier op je gevoel voor humor en anderen, je moed, je passie in al wat je doet en je openheid en eerlijkheid. Ik ben gek op dat grote hart van je, dat alles en iedereen met zoveel zorg bejegent. Ik ben zo trots op wie je geworden bent en ik weet nu al dat ik trots ga zijn wie je nog worden mag. Geniet van je vakantie, lieve meid. Vanaf september zal je weer eventjes het kleintje zijn op de speelplaats, maar met die grote persoonlijkheid zal je ongetwijfeld stralen en thuiskomen met de zotste verhalen.

Kus,
Mamake
IMG_20170627_202113_797

